عشق

عشق

منوي اصلي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 5
بازدید ماه : 176
بازدید کل : 45439
تعداد مطالب : 36
تعداد نظرات : 225
تعداد آنلاین : 1



...تقديم به تمام عاشقها

 



نظرات شما عزیزان:

مهری
ساعت11:38---12 دی 1391
چقدر سخته
وقتی که پشتت بهشه دونه های اشک گونه هاتو خیس کنه
اما مجبور بشی بخندی تا نفهمه که هنوز دوسش داری . . .


مهری
ساعت10:11---27 آذر 1391
سلام نفس جان امیدوارم خوب و سر حال باشید

مهری
ساعت11:13---8 آبان 1391
سلام پاسخ:سلام عزيزم

dariush
ساعت10:44---5 آبان 1391
سلام من آپــــــم...[گل]
پاسخ:سلام ممنون خبر داداي


reza
ساعت18:52---18 مهر 1391
دنیا را بد ساخته اند



کسی را که دوست داری ، تو را دوست نمی دارد



کسی که تو را دوست دارد ، تو دوستش نمی داری



اما کسی که تو دوستش داری و او هم تو را دوست دارد



به رسم و آئین هرگز به هم نمی رسند و این رنج است



و زندگی یعنی این ...
پاسخ:واقعا


lمهری
ساعت11:42---15 مهر 1391
سلام
پاسخ:سلام


reza
ساعت9:06---11 مهر 1391
اگر زیستن را دوست داشتم ، هرگز به هنگام به دنیا آمدن نمی گریستم !



پاسخ:واقعا...همينطور


عزاخانه
ساعت23:19---8 مهر 1391


reza
ساعت7:51---6 مهر 1391
من و این داغ در تکرار مانده ، من و این عشق بیدار مانده ، مپرس از من چرا دلتنگ هستم ، دلم بین در و دیوار مانده .



روی آن شیشه ی تب دار تو را ها کردم ، اسم زیبای تو را با نفسم جا کردم ، شیشه بدجور دلش ابری و بارانی شد ، شیشه را یک شبه تبدیل به دریا کردم ، با سر انگشت کشیدم به دلش عکس زیبای تو را ، عکس زیبای تو را
پاسخ:چه غمگين


فرشاد
ساعت11:16---5 مهر 1391
خوش ب حال اوني كه تو بهترين خودت ميدونيپاسخ:ممنون ولي خودم 100ميدم.

nika
ساعت13:48---4 مهر 1391




به چــــه تشبیه کنم نــام تو را



به بــــهار یا به آبی زلال دریــــا . . .!



ســـــاده تر می گویم

تـــو



تــــمامیت ِ



احساس منی . . . ♥




پاسخ:واقعاااااااااااا


مجتبي
ساعت21:34---19 شهريور 1391
دریا باش تا بعضی ها از با تو بودن لذت ببرند ، و بعضی ها که لیاقت دیدن تو را ندارند ، غرق شوند . .
پاسخ:الهي غرق بشن.


مجتبي
ساعت6:50---19 شهريور 1391
سکوت فریاد هزاران درد است در وسعت بی انتهای نگفته ها وتو بی انتها ترین فریادی که در سکوت من نشسته ای....!!!
پاسخ:واقعا هزاردرداست


مجتبی
ساعت23:50---16 شهريور 1391
.



انسانهای خوب همانند گلهای قالی اند



نه انتظار باران را دارند و نه دلهره ی چیده شدن ، دائمی اند !


پاسخ:واقعا


مهری
ساعت10:50---14 شهريور 1391
سلام
پاسخ:سلام چه عجب؟


فرشاد
ساعت22:24---31 مرداد 1391
سلام باشه عزیزم
پاسخ:سلام ممنون


مجتبي
ساعت14:11---28 مرداد 1391
این فقط عید نسیت بلکه
بهانه‏ای خالقانه است برای کرامت و بخشندگی
فرصتی است تکرار ناشدنی
برای اجابت همه نیازمندانی که چشم به آستان رمضان دوخته بودند
پس در‏یابیم این شکوه مبارک را و با هم ترانه ممتدِّ عبودیت را بخوانیم
چرا که همگان معترفیم بر عطش وصل و مرتکبیم بر شور مسلمانی!
پیشاپیش مبارک‏باد این عید بر همه عاشقان صبح

سلام
التماس دعا [گل]


marjan
ساعت21:46---19 مرداد 1391
حال کردم خفن دوس داشتی وب منم بیاپاسخ:ممنون حتما عزيزم

مجتبي
ساعت9:19---18 مرداد 1391


سلام دوست عزيز



شاید حاجتم در بند کلامی از جانب تو به خدا باشد...

خواهشمندم در این شبها در خلوتت با خدا دعایم کن!!!



خدایا تقدیر خوبان را آنگونه زیبا بنویس که جز لبخندشان چیز دیگری نبینم...



ای مهربان التماس دعا[گل]



منتظرتونم
پاسخ:حتما گلم


مجتبی
ساعت19:17---17 مرداد 1391
و رسالت من این خواهد بود
تا دو استکان چای داغ را
از میان دویست جنگ خونین
به سلامت بگذرانم
تا در شبی بارانی
آن ها را
با خدای خویش
چشم در چشم هم نوش کنیم




مجتبي
ساعت20:04---16 مرداد 1391
معلم روقه ها را داد



همـه مـرا مسخـره کـردنــد



امــا بـاور کنــ درستـــ نـوشتــه بـودمــ



گفته بـود جـای خـالی را بـا کـلمه مـنـاسب پـر کـنــیـد



و مـن هـمه را نـوشتــم "تــــــــــــــــــــــــــــ ـو"



مـگـر نـه اینکــه اینـــ جـای خـالی هـا را فـقط تــو پــر مـیکـنــی؟؟


مهدی
ساعت22:27---6 خرداد 1391
یادت باشه که یادم بیاری که یادت بدم که یاد بگیری که همیشه به یادتم و یادت هیچ وقت از یادم نمیره . . . این یادت نره . . .
پاسخ:ممنون گلم


لیلا
ساعت18:24---1 خرداد 1391
سلام نفسی. چطوری؟ چن روز بود از بس درسا فشرده شده فرصت نمیشد سر بزنم.

روز به روز وبت قشنگتر میشه.پاسخ:ممنون عزيزم نظر لطفته


مریم
ساعت17:57---1 خرداد 1391
سلام.ممنون از حضورت.مرسی که لینکم کردی.با افتخار لینکت کردم
پاسخ:ممنون عزيزم


الینا
ساعت10:52---1 خرداد 1391
سلام نفس عزیزم

ممنونم که به وبلاگ من سرزدی من شما رو لینک کردم راستی وب زیبای داری. پاسخ:ممنون عزيزم و مرسييييييييييييييييييييييييييي گلم


arezoo
ساعت15:22---31 ارديبهشت 1391
خداوندا رفیقم را تو یاری کن پناهش باش و درحقش توکاری کن، الهی هرچه میخواهد نصیبش

کن ، خدایا بر لبش لبخند جاری کن



به یاد هم بودن قشنگ ترین هدیه ایست که نیاز به با هم بودن نداره[گل]

upam
پاسخ:ممنون عزيزم


ARAMVTANHA
ساعت9:08---31 ارديبهشت 1391
خیلی قشنگ هست ...مرسی ...
پاسخ:ممنون عزيزم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: نفس تاريخ: 30 / 1 / 1398برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

به اين سادگيا پاک شدني نيست . گرچه پاره کردن يک کاغذ از شکستن يک قلب هم ساده تره ولي تو بنويس .. تو ... بنويس., کاش به پرنده بودی و من واسه تودونه بودم, شک ندارم اون موقع هم این جوری دیوونه بودم, کاش تو ضریح عشق تو یه روز کبوتر می شدم, یه بار نگاه می کردی و اون موقع پر پر می شدم

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to nafas.67.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com